Inspirations-lös!

Jag är ledsen för dåligt bloggande sista tiden, jag har tappat många läsare och har ju bara mig själv att skylla!
varför läsa min när det finns tusen andra? jag har inte bloggat på sista tiden dels av att mina utbytes studenter fårn holland bott här i en vecka och dels för att man känner en press på att blogga, bara för bloggandets skull! Det finns hundra tals bloggare som bloggar inom mitt område; utsida.
Men jag försöker vara mer personlig, många bloggar har bara tomt prat. Så har jag känt om min blogg på sista tiden.
En rejäl renovering ska ske och där med pasta!
Vad vill man läsa om? Ge mig inspiration, pusha lite på mig!


Min mobil kom idag, z240

Min mobil kom idag, z240
Idag kom den efterlängtade mobilen!
Fast jag har i guld, rosa och indigo blå!
super nöjd! jätte bra med minne, skön design, bra bilder och så klart suverän mp3!


Och så klippte vi lugg..

image367
Jag gick runt och övervägde ifall jag skulle satsa på lugg eller inte.
jag började med att lägga i en röd slinga på ena sidan av håret på fredagen.
På söndagen blev jag as pepp och klippte lugg!
Resultatet blev det ni ser på bilden (plus slinga som ej syns här)
otroligt nöjd! det lyfte verkligen upp hela håret!

Asos bättre än någonsin

Asos

Asos vår och sommarkollektion 2007 kan vara den snyggaste hitills!
allting faller på plats och jag har hittat X antal plagg som jag bara vill klicka hem nu!
Drömmen skulle ju vara att asos blir en butik man kan besöka i "verkligheten"

Cameron Diaz, Favorit i repris

Cameron Diaz

Tillbaka precis som jag vill ha henne: blond, fräsch och naturlig.
Det är så här det ska se ut.
Kan man bli fräschare?
åh nej.
heja!

Garderoben välkomnar en ny klänning

Kl?nning
Jag köpte mig en ny klänning igår.
Det var ingen tvekan, lite rolig färg! brukar inte köpa sådant annars!
Tror den kommer gå hem på dansgolvet iallafall!
Klänningen kommer från Only och kostar 300 kr!

Hemma igen!

Hemma igen!
Hemma igen efter en helvild vecka i Holland!
Nya vänner för livet och nya plagg som det snart kommer bilder på!
Känner mig ganska sliten efter denna vecka, men det har varit fantastisk!
All kärlek till våra nya vänner Emmy och Ralf!
För att få se mer bilder gå in på min bilddagbok: http://johannastic.webblogg.se

TAKE CARE LOVERS!