Harder, Better, Faster, Stronger (A CAPPELLA!)


This is the shit! wow vilket gäng grabbar.
Klockrent är det mest passande!

När man shoppar leder det ena till det andra..

Shopping
Allt innhandlat på HM divided.
Inspirations källor 
Madonna och Victoria Beckham

Kevin Michael - It don't make any difference to me


Max Factors Silk Gloss

Max Factor
Jag skrev tidigare i veckan om hur jag ville testa Max Factors Silk Gloss, det är nu innhandlat och så här ser det ut på.
Jag ville ju ha något rött, tyvärr var den röda färgen för svag för min smack. Men det kommer absolut användas flitigt även fast det var en liten besvikelse med tanke på färgen!

H&Ms herravdelning

H&M
Jag är verkligen ett typiskt flick/tjej ideal, jag är aldrig över och rotar på herr avdelningen unless det inte är till en karl som fyller eller bara är allmänt värd något. Så som sagt, att köpa herr kläder är verkligen inte min grej, även om man kan fynda! Men när jag såg denna enkla men endå så oerhört snygga skjorta kunde mina ögon inte låta bli att blinka köp-köp! Tur att jag inte hade pengar, men jag tror nog det kanske blir till att prova och sedan kanske köpa! annars köper jag den till min karl!

199 riksdaler och den blir din!

I have a thing for black little dresses...

Black
Älskar verkligen klänningen/toppen jag köpte på asos förra veckan.
Det är min utlimata dröm klänning!
Formen, allt som har med den att göra! Så 50 tal, så typiskt mig.
Idag var iaf första skoldagen. Ett år kvar nu, sen sjunger vi om studenten! Utöver det, ursäkta den halvsmutsiga spegeln, ser inte fräscht ut!

Max Factors Silk gloss, Läppstiftet vi väntat på?

Silk gloss
Jag läste häromdagen i någon extra tidning man kan köpa med till Expressen (Hallå! kanske?), Där de rekomenderarde detta Lip gloss- läppstiftet i ett, Som ska komma ut i butikerna i september!
Ett rött är vad jag vill ha, hoppas bara den färgen finns. annars är det kört! Om inte så har jag kanske funnit mitt livs läppstift, som dessutom bara kostar 80 kr!

Prisa Cheap Monday

Skinn
Det här är ju precis vad jag söker efter och om de är heta?
Nu gäller det att slänga sig på första bästa buss till Stockholm och inhandla dessa rå heta
fake skinn byxor ala Cheap Monday!

Gwen Stefanis L.A.M.B Parfume


Jag älskar det och jag älskar det stort!
Den här reklamen säljer! Nu vill jag bara springa iväg och sniffa
efter att ha sett den otroligt heta reklam snutten.

Vart är alla 50 tals bloggar?

Hm
Alla har ju sin stil, sina förebilder och idoler och vi väljer oftast att på ett ytligare sett framhäva vad vi tycker om.
Jag är 50 tal, Marilyn Monroe är min stora idol och förebild. Men jag bara undrar, för jag börjar känna mig ensam.
Vart gömmer ni er alla som har samma influenser som jag? Låt oss inspirera varandra.
Om någon vet någon blogg eller bara sida där 50 tal står som inristat rekomendera då gärna!

Take care lovers <3

Och min kommande tatuering (trummvirvlar)

Tattoo
Ska som flera sedan innan vet vara Marilyn Monroe, det ska dock endast vara Ögonen samt ögonbrynen, näsan, skönhetsfläcken och läpparnas skuggningar. Denna tatuering ska jag ha nedanför BH "gränsen" om ni hajjar. Den ska då vara svart men läpparna röda. Jag kan knappt vänta! kommer bli så snyggt!

Bara för skojs skull

Mupp
Ibland är det så jävla härligt att vara oseriös.
Imorgon åker jag till liseberg och jag ska bli så himla blööt!
(obs! bilden är från söndagen)

Vart tog bloggen vägen, egentligen?

Bild
Jag har ju mina blogg perioder som ni kanske märkt. Men när hösten kommer blir jag alltid pepp på den igen. Höst trender är ju de mysigaste och de trender man längtar mest till. Well, som jag tjatat om förr, den här bloggen kommer bli så mycket mer än bara kläder. Det kommer att märkas. Jag slänger iaf upp en dagens bild, det var ett tag sen.
Kiss Kiss bang bang, Take care lovers <3

Gravida Aguilera för InStyle

aguilera
Christina Aguilera är en människa vi bara vill se på och älska. Fantastiska bilder togs nyligen på Gravida Christina (tyvärr inga gravid mamma bilder, men det kommer förhoppningsvis?)

thats what I'm talking about!

50s
tack underbara asos, som först och främst säljer ett så johannigt och 50 talistiskt plagg!
det här är så jag!
för 200 riksdaler kan dessa bli mina. ingen tvekan alltså!
lägg märke till bilden nästan alldeles under, med marilyn monroe, hon bär ett precis likadant plagg.
kärlek!

Den vackraste dansen hitills


Jag hoppas att ni inte missat året So you think you can danse? Om du var så knepig att du missade det,
så bör du ängna en minut av ditt liv åt att se den här fantastiskt vackra dansen.
låt musiken och de mycket väl utförda dans stegen förföra dig.
jag kan inte glömma!
Lacey och Kameron.