Dagens outfit

Högmidjamig


Idag slog jag på stort och utnyttjade mina ganska så höga fuzzy jeans från Carlings.
Köpte mig ett jättefint halsband på rean (se bilden)
Har även bild på dagens frisyr, Lägg märke till de söta örhängena.


UPPTÄCKT: ASOS.COM

asosbrillsasos väskaDöskallescarf

Nej ärligt, idag upptäckte jag asos.com och är överlycklig för det! hittade massor första minuten.
ASOS ME LIKE.

GRANSKNING: OLSEN TWINS

Läggmärketill

LÄGG MÄRKE TILL
Bild 1, jeansens slut, uppdragen dragkedja, väldigt snyggt till ankel boots.
Bild 2, scarfen som är ditsatt på väskan, Ny trend? Behåll din döskalle scarf om du har någon!
Bild 3, de trasiga tightsen, något nytt eller är den bara en Olsen grej? vi får allt se.

En sommarnatts dröm

Sommarnattsdröm


Outfit och skor från Bebe
Väska från Wet Seal



Dagens inköp

Skärp rea, 40 kr, Vero moda
Körsbärsörhängen, 60 kr, Gina Tricot.

inköp1



Väskor att dö för

    

1. Thomas Wylde
2. Louis Vuitton
3. Chanel


PERSONLIG INSPIRATIONS KÄLLA

Att ha en inspirations källa är alltid bra och det kan även vara det som gör en unik.
Marilyn Monroe har inspirrerat mig i alla mina dagar. Rött läppstift och vita klänningar så vackert!
All annan inspiration jag har kommer från självaste 50 talet!
Har du någon inspirations källa kanske? eller har du kanske bara inte hittat din än?



touch of


MarilynMonroepics



GE PLATS FÖR

what to wear

V-ringad cardigan har kommit hit för att stanna, enkelt och snyggt!
Chanel stuk väska dessa väskor har kommit tillbaka, höstens väsk färg är brun, oliv grön och röd.
Röda handskar en personlig favorit och så stilren.
Vit ull kappa otroligt snyggt och vackert, detta blir det mycket av i höst/vinter
City short tro det eller ej men dessa håller i sig i höst/vinter, köp ett par tjockare strumpbyxor att ha under och ett par höga stövlar!
Grå stickad tröja höga kragar är något som kommer att finnas med i modet i höst/vinter
Brunt bälte breda, smala, normala ja alla slags bälten som du kan sätta i midjan är rätt!
Hot pants istället för string, bekvämmare och snyggare.
Hängslen är ett par trevliga filurer som håller i sig i höst.