God Jul önskar johannastic

gojul
Hoppas alla får en underbar jul för det ska jag banne mig ha (med eller utan pojkvän som ligger med feber och halsfluss)

Lohan Familjen önskar en god jul


2007 mest chockerande händelser, vad tycker DU?

most shocking

popsugar frågar sina läsare om vad de tycker är år 2007 mest chockerande händelse?
1. Överraskande graviditeter - 12 månader utav oförväntade graviditeter
2. Anna Nicole smiths död - En tragisk död efter ett liv överrubbat utav rubriker
3. Paris i fängelse - hennes kontakter och kändisskap kunde inte rädda henne från att åka i fängelse
4. Lindsays dubbla "DUI" (Driving under influence)- Tre gånger till torken (rehab), två DUIs, ett helgalet år!
5. Britney Spears - Torken och tingsrättar, men inget toppar hennes huvud rakning
6. Vanessa Hudgens naken foton - High School Musical stjärnan var inte så oskyldig trots allt.
7. Nick Hogans krash - hans olycka var pricken över i:et för Hogan familjens tuffa år.
8. Dramatiken på "The View" - I fallet om Rosie vs Elisabeth, ingen vann..
9. Owens självmordsförsök - Vem trodde att hollywoods roligaste surfar snubbe var deprimerad?
10. Isiahs skandal - För mycket dåligt beteende fick honom kickad utav Greys Anatomy.

Så vad säger ni? Själv tycker jag nog att Britney spears har varit det mest chockarande, ingen kunde någonsin se det komma, att gå från normal, lycklig och väldigt lyckad sångerska till en nersupen och oansvarslös moder. aldrig, aldrig, aldrig. Jag menar, det som hända anna nicole var riktigt tragiskt men ärligt talat inte allt för chokerande med tanke på hennes livsstil. Samma med Lindsay Lohan och


 

Veckans bubblare: "Jamie Lynn Spears graviditet"

jamie
Jamie Lynn är endast 16 år, barn stjärna (känd från nickelodeon men mest känd för att vara Britney Spears lillasyster) hon är bestämd över att hon ska behålla barnet vid så ung ålder. Vad säger vi, världen? Många är emot och antar att hon sabbar en god framtid och helt enkelt bara är allämnt för ung för att kunna ta hand om ett barn, då hon själv är ett barn.
Personligen så tycker jag att det är upp till var och en om vad man vill göra åt en sådan sak, Jamie kanske inte ser det som ett stopp för en god framtid utan kanske mer som ett "golden card" att bli kanske både kändare eller bara för att hon vill och kommer att klara av det.
Jag tycker tjejen är stark som ska fullfölja graviditeten för jag tror att hon kommer att klara det, Vi människor är ju alltid så himla duktiga på att tala om huruvida andra individer skulle klara av saker och ting. Vi vet ju alla att skaffa barn inte bara en liten småsak som man lätt kan bli av med, åh nej det innebär att ägna ett helt liv åt att vara mamma ,"a full time job". jag tycker inte att vi ska yttra oss om hur dåligt det kommer att gå utan att man inser och försöker istället peppa henne till att bli en god moder.  jag ger all credd åt den här tjejen och önskar henne lycka till, hoppas andra också kan göra det!

Kylie Minouge is the SHIT!



En mycket ny hitlåt från Kylie Minouge, videon är dock inte den riktiga eftersom hon inte gjort någon än! Lyssna och njut av det hon är bäst på!

Farbror Barbro önskar alla en god jul


Gemma Arteron & Kelly Osbourne

Seperathed
Jag tror nog det finns fler än jag som kan se vissa likheter mellan den nya och okända skådespelerskan
Gemma Arteron (kommande bond brud) och rock legenden Ozzy Osbournes dotter Kelly Osbourne.
Svart-kort page med lugg och rött läppstift. I like.

Tomtens nya stil

Santa
Detta är mitt bidrag till "deisgna tomtens nya outfit"
enjoy it!

Jag måste skaffa photoshop...

God Jul

"En julig dag"

eh
Idag har jag lyssnat på en massa härliga jul soundtracks och jag har bara njuter fullt ut! önskar att snön kunde börja falla!
Det var ett tag sen man hade en riktigt julig jul! Julafton blir en lugn och stillsam mysdag/kväll med min familj+pojkvän, det blir till att avnjuta mammas goda julmat, kalle anka, julklappstöppning, "kan du vissla johanna", några goda drinkar och sist men inte minst titta på mina två älskade julfilmer som är en tradition jag har för mig själv vid varje jul: The nightmare before Christmas och Edward Scissorhands! Så vad gör ni på julafton då?

Är detta ett skämt?


Britneys julsång är lite komisk faktiskt.
"Oh santa I have been so good this year"
fniss.

Katie Holmes för Instyle

Katie Holmes

Katie Holmes känns bara mer och mer rätt! har alltid tyckt att hon har kännts som en tråkig hemmafru,
kanske var det Victoria Beckham som fick lite spurt i henne?
för i repotaget man gjorde med henne i Instyle chockar mig något extremt!
Tjejen är ju skitgrym!

David Beckham för ARMANI

Beckh


Rihannas nya stil..

Rihanna
Jag hoppas innerligt att denna utstyrsel är endast avsedd för ett speciellt uppträdande, för det här ser lite väl kinky ut för att sitta på Rihanna, iaf under dag tid, i hennes sovrum och när lampan släcks så bryr jag mig inte ett dugg om detta är henne grej.


Mischa barton goes barbie

Mischa

Jag är inte sådär över förtjust i Mischa Bartons nya hårfärg, blond är inte hennes grej.
Hoppas hon snabbt inser det och byter tillbaka till den sexiga och snygga bruntoniga färgen istället!

Jessica Alba är gravid

image482

Jessica Alba och pojkvännen Cash Warren förökar sig.
tillskottet kommer till våren/sommaren.
Hur ska det gå?

Kelly gör det igen och igen

Kelly

I dreaming of a - christmas!?

Rosaimage479

"I dreaming of a white pink christmas"

Glöm allt om den vita julen eller ska vi säga den gröna granen, om du innan haft jobbigt att hitta rätt strolek och sort så har du nu ytterliggare ett problem, färgen! i år kan vi välja mellan vita, gröna, röda och rosa granar! helt sjukt.
Den röda granen hittar du på internetshoppen
gillgrens för 135 :- och den röda blir din för 299:- från rusta.

Take care lovers!

Nobeldagen, så såg kungligheterna ut

Nobeldagen
Igår firades Nobeldagen och det var god mat  och dryck och självklart kungligheter som vimmlade runt.
Både Madeleine och Victoria bar upp två stiliga klänningar från svenska designers medens Silvia bar upp japansk design.
Madeleine satsade på sammet och bar axel som vi kommer se mycket utav i vinter/vår och som vi redan sedan tidigare sett bland annat Victoria Beckham bära upp. Silvia vågade bära upp den modetredniga färgen röd och det klär henne något så otroligt bra.
Victoria såg även hon strålande ut i sin svart/silver-vita klänning.
Jag hissar alla!
Vad säger ni? ger ni en hiss eller en diss till våra svenska kungligheter?

Hör upp alla studenter!

csn kort
Just nu enda fram tills på söndag den 16 kan alla studenter med giltigt CSN kort shoppa loss på twilfit och få 40 procents rabatt! är det inte ett hallaluja moment? Jag ska iallafall skynda mig iväg för här ska strumpehållare och en schysst BH innhandlas!

Halens har en och en annan godbit

Halens


Jag har verkligen aldrig varit något större fan utav Halens, men jag tänkte att jag skulle ge internetshoppen en chans till, och till min stora förvånelse såg jag en och en annan godbit, lite nyårsmums kanske till och med! priserna var inte speciellt höga heller, men vi får se om det blir någon beställning.

My man is back y'all!

Myman

I maj släpps den nya Indiana Jones filmen, Harrison Ford må vara 65 år but he still got it!
vi får se om han lyckas skapa den kiklande känsla han alltid annars lyckas få en att känna!
Vad säger ni? Hot or not?


Fringe, den nya trenden!

Fringe
fransar är lite utav det senaste, personligen har jag aldrig varit något större fan utav frans trenden,
Men visst skulle jag inte ha emot en fransig sjal eller en väska i fringe stupet.
Vi har sett trenden på bland annat Elin kling och Kate Moss
Vad säger du? Hiss eller diss?

"Det är huvudsaken som räknas"

Naomi
30-tals inspirerad mössa från Lindex, vi hissar och hurrar!!
Inspiration: Naomi Watts aka Anne Darrow, King kong -05

Jennifer Love Hewitt, bilderna hela världen talar om

image464 Jennifer

Dom flesta har nog redan sett beach bilderna som togs under förra veckan på den annars väldigt smale Jennifer Love Hewitt (Jag vet vad du gjorde förra sommaren, ghost whisperer) Jag upplever det väldigt komiskt att media nu börjat kalla henne för mullig och fet, vad är det för skitsnack egentligen? När ska både media och världen öppna ögonen och inse att det är precis så här vi normala kvinnor ser ut!
Vi är miljontals som ser ut så här och så borde egentligen idealet vara.
De som skriver detta om henne i media ser säkert själva ut som henne men de manipuleras av sig själva!
 Jag förstår inte vad som riktigt händer med världen?
Jag menar ärligt talat? Ska man skratta eller gråta? 
Jag hoppas att Jennifer fortsätter stå på sig och står upp för sina kvinnliga former, det kan inte vara lätt när media trackar henne, men hon ska veta att hon har miljontals kvinnor står vid hennes sida.

Kändisarna klär av sig, för djuren!

image462

De har alla gjort det; Holly Madison, Steve-O, Christina Applegate
och nu är det Eva Mendes tur, vad säger ni?
Är det en hiss eller diss?


Favoriter vecka 49

 

Under den gångna veckans vimmel hittade vi bla Mischa Barton (OC stjärna) och Hayden Panettiere (The Hills)
Jag måste säga att jag aldrig varit något större fan till någon av dom men de
lyckades absolut charma mig under den gånga veckan med deras söta
outfits alá femtiotal.


Två favoriter i en bild

favorit
De må vara raka motsatsen till varandra men de har något som kallas "det" och med det så menar jag att de både är unika på sina egna sätt! Dita Von Teese och Victoria Beckham

Victoria Beckham för ELLE

Psh

Hollywoodklänningen finns nu i budgetvariant

Ni vet den där Gucci klänningen som nästan alla Hollywood stjärnor bär hela tiden?
Den finns nu i budget variant hos Asos!
klänning