ASOS KLÄNNING SÄLJES

ASOSKLÄNNING SÄLJES

En supersnygg klänning från asos som tyvärr aldrig blivit använd.
Jag köpte denna men det kändes inte som "min stil", den är precis som ny!
Sanningens ord, har aldrig blivit använd!
Det är en 38:a, funkar också som 36:a, markerar den höga midjan som är väldigt hett just nu.
Skriv till mig för mer information eller om du vill lägga ett bud.
Mischa Barton har även en likadan i annan färg.

Mischa Barton

tala ut
Postat av: Matilda

Hej mh fin klänning! Vad kostar den?

Postat av: Johanna

Matilda: jag säljer den för en 100 lapp, Den hänger endå bara i min garderob, så det enda du får tillägga är frakten som ligger på ca 50 kronor :) Hör gärna av dig igen!

2006-10-09 @ 20:33:23
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback