FÖRNEDRANDE MOT MÄNSKLIGHETEN

HomoHar ni också sett reklamen? med de där vidriga människorna som inte tycker homosexuella har rätt till ett liv och bör slaktas. Dessa människor viker sina små vidriga liv till att hata homosexuella människor. Att hata en människa som älskar en annan? Alltså jag trodde vi levde i en tid då folk visste att man inom forskning tagit fram att man föds i fel kropp? Forskare har till och med visat bilder på vad "felet" eller vad man nu ska kalla det är på en homosexuell människa. Och sen så är det inget fel, man får väll vara som man vill så länge man inte skadar någon?

Sen kommer de där jävla asen. jag blir äcklad, de är vidriga. Att vika sina liv åt att få bort homosexualitet? Men pedofili då? Mördare då? Våldtäcksmän då? Nej nej, de är ju inte homo så då får de vara som de vill. Fyfan vilka jävla as. Antaligen kommer jag inte titta på detta program som visas på trean ikväll, först och främst krockar det med Desperate men vet inte om jag skulle klara av med att stå ut med ilskan. USH.


tala ut
Postat av: Hilde

I know, I know. jag tycker det är så dåligt av kanalen att dom visar reklamen ca. en gång i halvtimmen - klart dom kan visa en dokumentär om det, men då väljer man om man vill se den. om jag varit homosexuell och suttit där och kollat på Prison Break hade jag inte uppskattat att se dom där människorna i varje reklampaus.

Postat av: Johanna

Hilde: jo precis, kan inte ens tänka mig hur hårt vissa kan ta det som redan innan har det piss jobbigt! Men det handlar väll som alltid att locka tv tittarna, men hela programmet kändes onödigt för dessa människor som ägnar sina liv åt det där är ju galna. Ingenting vi "friska" människor egentligen behöver se.

2006-10-12 @ 08:13:29
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Linn

Jäkligt onödigt av tv3 att ägna de här människorna en massa tid och framför allt uppmärksamhet! De är patetiska och äckliga och borde göra något mer vettigt med sina liv. Finns det en gud och en himmel så kommer de iaf inte till den så som de behandlar andra. Fy!

2006-10-12 @ 22:18:47
URL: http://liiinny.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Linn: håller med dig, dessa människor, det är de som är de avskyvärda och vidriga. de är monster. Ush!

2006-10-12 @ 22:20:28
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback