Jessica är snyggare än någonsin

Jessica Simpson
För ett tag sedan valde jessica att botoxa sina läppar och jag tror inte det var så många som tyckte det var speciellt smikrande, Jessica sa även själv att det blev helt fel och inte alls vad hon ville ha.
Nu har denna botoxinjektion lagt sig och med jessicas nya stil ser hon bara för fräsch och snygg ut!
Vem blir inte avundsjuk? Jag älskar jessicas nya stilrena och feminima stil


tala ut
Postat av: Maja

Jag tycker också att hon ser väldigt fräsch och faktiskt relativt ostylad ut nu!

Postat av: G

Man botoxar rynkor inte läppar.. man har restylane i läpparna...

2006-10-27 @ 16:06:53
Postat av: Jan

Jessica blev vrålsnygg. Som man föll jag pladask för denna bild på henne.

2011-12-06 @ 13:19:07

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback