Utmaning!

Jag blev utmanad av maja men fetresom så många andra bloggesrkor redan fått denna utmaning så får jag tämja på reglerna lite och säga att den som vill göra denna utmaning gör den! jag utmanar alla som läser detta inlägg!

REGLER
:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.  Jag är en oerhört sprallig och gapskrattande tjej som inte håller ifrån nån gång. Och mitt skratt är ett skratt som beskrivs av många att det länge kommer finnas ekandes i deras huvuden. Men jag tar det positivt! hellre bli påmind som den glada än den dryga arga.  det är väll kul att man kan sprida lite glädje till en tråkig vardag?

2. Jag helt enkelt avgudar skräck filmer, rysare, splatter och riktigt läskiga thriller. Jag har sett nästan alla skräckisar som finns känns det som, jag vill bara se mer och mer och längtar tills den dagen det kommer en riktigt bra rysare som gör mig rädd för en gång skull.

3.  Jag ÄLSKAR perssons skinka och det är något jag knappt kan leva utan. är perssons slut och mamma och pappa glömt att köpa ett nytt paket kan jag bli så arg att jag nästan börjar gråta av ilska? Och så här beter jag mig bara över Perssons <3

4. Jag avgudar Marilyn monroe och det förföriska 50-talet. Dita von Teese är även hon en stor favorit och inspirations källa. Jag älskar former och kan vara ensam om att heja på kurviga kvinnor framför anorektiker på catwalks, Inte en dröm för mig att se ut som Nicole Richie.

5.  När jag sover har jag alltid med mig en dunkudde som knappt har några fjädrar kvar, en dag hade mamma slängt den för hon tyckte den var så förstörd. Jag föll ihop och höll nästan på att gråta av sorg, men sen hittade vi den! Den är för mig som ett gosedjur som jag måste ha vid min sida! jag kan även tilläga att jag inte kan sova utan en kudde mellan benen. Har hellre en kudde mellan benen framför en kudde till huvudet!


6. Jag har obeskrivliga dörmmar om USA, att nån dag bli något riktigt stort. Varje dag drömmer jag mig bort, allt lockar mig, Tänk att bara få se de tusentals flingorna som går att välja mellan i affärerna? eller att se negrerna spela basket i ghettot! Jag bara vet att jag hör hemma där på nått sätt. Jag mår dåligt av att inte få vara där, även fast jag aldrig varit där. Svår känsla att beskriva! Men Men.. En dag kommer jag bli nått. Jag hejar på mig själv helt enkelt :)


tala ut
Postat av: Karinn

håller med dig:) vilken är favvon på donken då?

Postat av: Karinn

Mcfeast eller hemmagjorda:)

2007-03-20 @ 20:52:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback