En kletig bild på Fredagens

Klet
Jag ursäktar mig nu för två saker! 1. För en ofräsch bild! Spegeln är skitig! 2. För för lite bloggande men jag har något att skylla på!
Jo mina kära vänner vi håller nu på med ett arbete där vi ska ge ett ryskt barnhem julklappar, det har varit mycket den senaste tiden och tyvärr för lite tid åt bloggande! I fredags hade vi arrangerat ett disco för att bland annat dra in pengar, och nu har jag precis bakat för att sälja fika för att få in mer pengar. Det tar upp tid!
En rolig grej som hände senare i fredags var iallafall att min älskade hade bokat en lyxsvit på stora hotellet, Vi drack champange och åt choklad, badade i jacuzzin (som var inne i vårat hotellrum) och hade det riktigt romantiskt hela kvällen!
Resterande del av helgen har varit lite små lugn men idag har jag jobbat.

Och I promise! Det blir mer bloggande hädan efter det ska jag lova! Jag vill bara dela med mig av de godaste delarna i livet och itne bara skriva eller blogga om små tjaffs för att "fylla ut" kom ihåg att om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge!

Take Care lovers!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback