Jag har kommit upp med en affärside!

I morse när jag satt och drack mitt te ute på verandan slog en ide mig.
visst den är väll inte helt ny och främmande men den är mycket sällsynt men endå så eftertraktad!
Jag är lite småsugen att öppna en butik där affärsiden kretsar runt vintage.
Frågan är om man skulle satsa på kläder eller inredning eller kanske en salig blandning?
Jag menar hur populärt och eftertraktat är inte vintage saker just nu? Och tidlöst är det också
och jag tror att det skulle kunna hålla i sig!
Det vore min dröm att göra denna tanke till en verklig handling. Men skulle det kunna gå?
Jag menar om butiker som mattelefanten, stellas lilla butik och partaj kan gå runt så borde vell detta konceptet kunna göra det?
Det känns i allafall lite som det.
jag ska i allafall besöka Nyföretagarcentrum i Kumla i september för att diskutera om deras tankar.
Det lär ju inte vara en dans på rosor direkt, jag har tusen frågor, var får man produkter ifrån?
Var får man kläder ifrån? Måste jag ta världens saftigaste lån?
Det känns i allafall väldigt spännande!
Vad säger ni, tror ni det skulle kunna funka?

tala ut
Postat av: anna

låter spännande! det skulle säkert funka! jag kan jobba för dig ;)

Postat av: Ewelina

härlig ide (:

2008-08-27 @ 17:57:49

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback