Stackars mig! för ingen bryr sig om lilla jag!


Om det är saker här i livet som man saknar och minns som en av de roligaste stunderna i livet,
så är det resorna man gjort hitills i livet.
När jag tänker på holland och ryssland så känner jag bara pure hapiness! jag kan inte minnas en enda dålig stund.
inget kunde ha blivit bättre och defenitivt inte sämre när man har ett resesällskap som är i första klass!
resorna är så klart inte slut än, det här är bara en pyttig början det vill jag lova!
Men det som gjorde dessa resor så där extra roliga kanske var just på grund av det förbjudna, att skolan relaterade i det hela och vi har alltid valt att utmana ödet (som vi så klart var/är bäst på!)
jag kommer aldrig glömma min och idas sista kväll i holland, när vi blev behandlade som film stjärnor och vi fick springa ut från krogen för att inte bli jagade av alla tio killar som slingrade sig runt var och en och alla tusen kort som blev tagna.
eller när vi var i göteborg på krogen och träffade Arne Weise (som visade sig vara Ingvar Oldsberg).
Eller när vi åkte till ryssland och emil blev så där riktigt bedrövligt ryssland full.
Jag saknar allt och jag saknar hur vi förgyllde den tråkigaste aktivitet och skapade den till det galnaste eller det roligaste!
jag ser fram i mot ett kanske kommande år som au pair i USA, eller den där spontana sista minuten resan.
eller vad annars som kommer att ske!

Tack för att ni finns och fanns där för att göra livet ännu mer värt att leva!
you're amazing!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback