That's what I'll do!


Idag är det fredag, en av mina favorit dagar så klart!
Här sitter jag och dricker en varm och god cappuccino som jag och mitt trötta huvud så väl förtjänar!
Och snart kommer alexandra hit och myser!
PLUS en liten bebis och min lilla Ida!
myskväll!

Regn och rusk är det som står på menyn denna helg, finns det något mer att tillägga? Lite smått sugen på klubben kanske?
Man vet aldrig!

Igår var jag duktig och sökte sex olika jobb, jag gick runt personligen, skakade hand och lämnade in en arbetsansökan med mitt cv!
Äntligen, och nöjd som fan känner man sig efter åt!
Plus att jag har sökt tre andra jobb via nätet.
Är numera medlem på både arbetsförmedlingen, proffice och manpower! I'm good!

Nu är det bara se till att fixa det jäkla körkortet!

Take care lovers!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback