Hayden Panettiere är min nya favorit!

Hayden
Hon är ung, snygg och framgångsrik. sånna människor finns det gott om i Hollywood. Men vad gör henne lite mer speciell? Jo för inte så länge sedan åkte hon till Tiji i Japan för att rädda delfiner. Sjömänn och fiskare samlas i smyg  en gång om året och fångar in över 20 000 delfiner och sedan slaktar man dom på ett brutalt sätt. Jag har en video om detta sen tidigare tidigare, Ni kan se videon här, jag varnar för starka bilder och tro mig ni kommer börja gråta när ni ser klippen. Ni väljer själva. Åter till saken, hon gjorde det som var otroligt farligt men hon trodde på sin sak och wow vad jag avgudar henne för det. Fick jag chansen skulle jag inte heller tveka att åka! stoppa djurplågeriet NU!

tala ut
Postat av: Cindy

Det är skitbra att hon bryr sig om sånt här, vi får hoppas att hon lyckas med något bra!:)

2008-02-01 @ 16:58:10

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback