En våldtäcksman talar ut..

Tito

"Svenskarna är de mest rasistiska som finns, det här landet tål inte svartskallar och jag är en av dem. Jag blir äcklad av att äta svensk mat, jag vill inte ha något från det här landet, När den här vidrigheten är över tänker jag kalla till presskonferens så alla kan se hur jag bränner mitt pass och ber alla svenskar dra åt skogen"

Detta var de orden världsartisten Tito Beltran sa i en intervju till aftonbladet, Orsaken? Han sitter i häktet på grund av våldtäktsanklagelser.

Jag blir sur, upprörd och minst sagt riktigt jävla förbannad! Jag finner knappt tillräckligt med ord och det blir svårt att utveckla det jag känner inom mig.

Den här mannen, som har anklagats för en rad olika sexuella övergrepp på både barn och kvinnor, som idag har suttit i häktet i en månad (enda tills rättegång), Han ger sig själv rätten att kalla oss vidriga? VI, VIDRIGA? Åh nej, det är inte lätt att hålla sig lugn, jag blir riktigt förbannad!

Ursäkta mig men detta är så otroligt typiskt Sverige, vi tar emot väldigt många utlänningar varje år, tro mig det gör mig inte ett dugg, det känns bra att vi är ett land som öppnar oss för att hjälpa andra men hur länge ska vi ta emot denna skit om hur rasistiska vi är? Åter och åter igen blir vi kallade för rasister i alla lägen, snälla han sitter väll för fan inte i häktet för att han är utländsk? Han sitter för guds skull i fängelset för att han har våldtagit en kvinna! Men nej, nu är han offret vi ska tycka synd om, glöm allt om våldtäkten och de sexuella övergreppen, en utlänning sitter i häktet och vi behandlar honom illa.

Jag blir illamående. En sån här människa kan fara och flyga så långt från Sverige han bara kan.


Jag blir så jävla upprörd.


 

tala ut
Postat av: Slash

HÅLLER MED!
Fyfan vad arg jag blir. jävla as!
Där var gränsen asså!
& jag håller med också om att vi jämt smutskastas att vi är rasister, MEN HALLÅ , hur många är det idag egentligen??
De har själva valt Sverige och vi hjälpte dom in & sen så klagar dom bara!
asså fyfan!
blir så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-08 @ 18:47:08
Postat av: pernilla

fy fan ! vilket jävla as, att han ens vågar att säga något sånt. nej, urs. han kan sitta häktad för gott eller iaf jävligt länge.
han är väl mer en rasist som klagar på alla svenskar hela tiden om att vi är så dåliga och äckliga!

arg blir man av sånt här !

2008-01-08 @ 19:27:05
Postat av: Louise

Tack! För att det äntligen är fler som vågar uttrycka sina åsikter och inte är rädda att kallas rasistiska för det. Har han begått brott så bör han få sitt straff, oavsett om han är "svartskalle" eller inte. Jag har inte något emot religioner eller hudfärg heller, men såfort man vill att lagen ska gälla även de som är nysvenskar blir man ofta anklagad för att vara rasistisk. Jag är trött på det. Vi vill hjälpa. Inte stjälpa!

Postat av: twice

usch!!
stackars tjejer som blir våldtagna :(

2008-01-08 @ 22:24:40
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: Johanna

Slash: Ja jag vet det är helt sjukt och det gör mig förbannad! Vi får stå på oss!

Pernilla: Eller hur? det är för jävligt!

Louise: Kul att du håller med, vi är nog många som känner så här, det är så otroligt svårt att uttrycka sig även här utan att bli kallad för rasist. Men vi vet ju vart vi står för och som du säger, vi försöker hjälpa inte stjälpa!

Twice: Ja det är hemskt!

2008-01-09 @ 12:26:07
URL: http://johannastic.webblogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback