Min vision av skolbalen 2008

balen
Jag börjar inlägget åter igen inlägget med att jag bara måste skaffa photoshop! jag blir galen på kvaliten! Nu åter till inlägget:
Med tanke på penga brist (sparar till USA) så har jag inte råd att lägga ut hundra kanske tusentals kronor på bal outfitten så man tar vad man har, Så jag satsar på min svarta kroppsslimmade klänning och lägger till ett par svarta långa handskar för att få den där bal känslan! Frisyren är absolut det viktigaste, jag har så länge velat göra den där typiska Gwen Stefani frisyren men har ALDRIG lyckats, balen kanske blir min chans att få bära upp den (se bilden) då en frisör så klart får fixa det. Självklart ska de röda läppstiftet på och kanske ett par nätstrumpbyxor!
Så vad säger, hur ska ni se ut på balen?

tala ut
Postat av: anna

och jag som alltid får höra att jag ser sur ut, hihi =)

jag använder photoshop och sparar bilderna som jpegs.
kram

Postat av: Slash

Jag tycker verkligen att du ska satsa på det!
Jag kommer också bara köpa något enkelt, tänker inte slösa ut allt för mycket för en bal bara!
Kramis

2008-01-22 @ 22:49:37
URL: http://farmormedrullator.blogg.se

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback