Om livet endå vore som sex and th.. eller?


Jag börjar verkligen känna av och komma till insikt nu om vad jag verkligen verkligen vill nu så här i starten av livet!
Och hela den här USA hysterin bara växer och växer inom mig. jag känner att jag snart exploderar om jag inte kommer i väg inom en snar framtid! men hoppet och mottot "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" håller mig vid liv! håller drömmen! och håller viljan vid liv!
Jag menar efter att ha sett sex and the city filmen så har ju inte drömmen om USA minimerats direkt! (ironi!) 
Nu kan jag knappt bärga mig. och jag har också kommit i underfund med något annat, att plugga i USA har alltid legat i tankarna, men den stora frågan har då alltid varit: Vad fan ska jag plugga?
Svaret har legat framför mig hela tiden! jag har själv varit svaret på den olösta gåtan, jag har varit den olåsta dagbok som har legat framme på nattudksbordet varje kväll ÖPPEN för att läsas, läsas för länge sen!
Varför har jag inte fattat?
MODE! klart jag ska plugga mode?! varför inte? förstå att åka till LA, New York eller hollywood för att plugga detta galna men aldrig förgångna ämne.
Kanske till och med bli typ någon ny The Hills medlem eller nått?! det vore ju något.
Även fast man kanske inte skulle bli något inom mode så har man endå gjort något man tyckt har varit roligt och skapat sig en livserfarenhet som heter duga!
Men livet är inte riktigt så simpelt, påfrlytande och enkelt som det ser i sex and the city avsintten eller filmen.
Det är en lång väg dit man vill men någonstans måste man ju börja?!
Och att ha målet och viljan har bara det tagit dig halvägs. Tagit mig halvägs!
Jag är på väg!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback