Nej nu sticker jag iväg och käkar kebab!


Jag är helt konstig idag, vaknade upp vid tolv i morse av att anna ringde och ville ut på promenad, somnade nån gång vid halv fyra igår kväll. typiskt mig

Efter promenaden blev jag utmattad och helt illamående.
Har legat och mått illa i sängen några timmar, sen steg jag upp, drack lite kolsyrat vatten, diskade lite, tog lite samarin och satte mig här för att updatera bloggen lite!

Nu börjar hungern komma och illamåendet släpper sakta men säker, jag måste bara fråga, är ni lika konstiga som jag? Att när ni är illamående är ni enbart sugna på en enda grej?
Jag mår illa av allt jag tänker på FÖRUTOM! -> Kebab!
Helt sjukt, jag är ett enda stort levande kebabmonster!

Men det kan jag väll få unna mig idag med tanke på hur jag mått?

Peace and love snart, TAGGET! Så imorgon blir det shopping inför festivalen!

Take care lovers!

tala ut
Postat av: cissi

haha helt sjukt. jag trodde jag var den enda som tänkte så. jag har olika perioder, tex. en dag kan det vara pizza och då måste jag verkligen ha pizza för jag mår illa av allt annat, även den maten jag bara tänker på :P haha


Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback