13 mars, Johannas 19-års dag!

johannastic
För idag är det ingen vanlig dag för det är Johannas födelsedag! hurra, hurra, hurra!
Fantastiskt skönt att vakna till frukost på sängen i morse må jag säga!

Jag har även fått uppleva lite skönsång i matsalen av mina kära klasskamrater och de dansade även på mig (one night in Roxbury)  plus att det var pannkaka till lunch idag, extra kalasigt! 

Det enda jag saknar nu är min pojvkän som är uppe i Åre på utblidning, han har nu varit borta i en vecka men är åter på plats igen på lördag kväll för att kramas och fira mig! 
Fick ett underbart brev idag i brevlådan av min älskade, i brevet stod det "Om jag bara var hos dig... Saknar dig älskling & Grattis på 19 års dagen, jag älskar dig, kramar Nasse!!" (jag kallar min pojkvän för nasse!)

När älsklingen kommer hem så firar vi även snart 1 år tillsammans! Tiden går fort..

Ikväll kommer iallafall mina kära vänner hit på fika och present öppning! Ska bli väldigt trevligt!

Och på lördag så ska jag och mamma shoppa loss, senare på kvällen kommer resterande familj + älsklingen och firar mig med tårta!

Hoppas alla får en underbar dag för det ska jag ha!

Take care lovers!

tala ut
Postat av: sabina

Grattis!! :) ha en bra dag

2008-03-13 @ 19:36:16

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback