Det är ju nästan deprimerande..

Ena veckan flyter allt på, man fiskar till sig tre arbetsintervjuer, tiden går, ingen hör av sig vilket betyder att man inte fått något jobb.
Jag skulle ju på arbetsintervju imorgon, men jag har haft sån ångest att jag har valt att inte gå på den.
Det är så långt ifrån min kunskap, jag kommer bara gå dit och må ännu mera skit efteråt.
Snälla, jag kan inte ens grunderna vilket var ett KRAV. mamma tyckte jag gjorde rätt, pappa, hm fel..
Vi kan bara hoppas att det dyker upp lite eller något nytt.
Jag kanske precis gjort en riktig tabbe, men så känns det inte.
Det är inte jag.

Har funderat på att byta blogg, börja om licksom. satsa ännu mer.
Känns som jag satsat tillräckligt men det räcker endå aldrig till!
Jag vill tillbaka där jag var för några år sedan..


tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback