Exiting, exiting news!


Jaha mina kära vänner, På onsdag bär det av till Göteborg på arbetsintervju kl.11 på Gothia Hotell (vilket innebär 30 mil och tidig uppstigning)
Och jag är helt till mig! Mina kära mamma följer med mig så att jag slipper  åka själv! (göteborg är tyvärr inte min hemmaplan)
Arbetsintervjuen handlar om ett jobb i Sälen, vilket betyder att jag kommer att börja jobba så fort skidsäsongen dragit igång, om jag nu såklart får jobbet! fast oddsen har höjts mina vänner, för dagen efter så ska jag på en till arbetsintervju som tur är ligger i Örebro, alltså på min hemmaplan!
Och detta jobbet gäller också för sälen, Så nu är chansen genast större att jag kan få ett jobb med två intervjuer fixade!
jag känner mig oerhört taggad och redo, nu krävs bara lite planering och pepping!
Jag ska ta hem det här!

Take care lovers!

tala ut

Uttryck din åsikt här:

you're name here:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback